Noooo f*cking excuses


Hej. Jag har varit i skolan hela dagen, jobbat från datorn, mejlat och haft mig. Precis färdig på gymmet nu. 

En sak som jag ogillar starkt är dåliga/kassa/taskiga bortförklaringar. Stå på dig, detta gäller nästan allt. Liksom, jag pallar inte det, inte det, inte det. NÄ MEN GÖR DET ELLER EJ och sluta gnälla. Haha! Okej ibland men någonstans där är det tröttsamt. Sån är jag med det mesta.  Om jag ska göra något går jag all in och gör alltid mitt bästa då jag hatar att prestera halvdant för jag vill vara nöjd själv med saker jag utför. Dock är detta med träning rätt speciellt, jojoträning - där har jag också varit och när vet man egentligen när man har bestämt sig för sista gången? När jag bestämde mig för att vrida och vända på mitt liv var jag inte säker från början men efter 1-2 månader kunde jag absolut inte släppa tyglarna. Varför släppa allt när man har kommit i 1-2 månader i det? Varför kan jag göra det, du göra det men inte alla, vad är det för styrka och drivkraft? Jag har insikten att FAN ALLA KLARAR DETTA. Men vad kräver att sätta ned foten en sista gång? För mig va det nog att jag ville bevisa för mig och alla, förändras, må bättre och just då var jag grymt motiverad och inspirerad och trött på mitt livssätt. Efter ett tag blev det mitt liv. Jag anser att träning kan ALLA bli fett grymma på, alla kan träna upp sig och vara "bäst" på någon sorts träning. Och det kan gå snabbt! Tex crossfit, träna hårt så kan man bli riktigt jävla bra..... Jag har tränat större delar av mitt liv men tappade det i ett tag. Nu känner jag att jag håller på med något dagligen som jag känner att jag har koll på och kan och får nästan dagligen en egoboost (har dåliga pass med), daglig egoboost är fan bäst!!!!!!! Vad det än har att göra med - rita, matlagning, smink, kläder - vad som helst. Kroppen mår otroligt bra av det - att känna av positiv energi. Okej nu gled jag in på något helst annat..... Vart va jag. Ja! Vad ni än vill i livet, hoppa på bannan, kötta, faila, kötta osv - inga bortförklaringar.... Haha detta var ju ett boostinlägg haha.
Virrigt inlägg jag vet..... 

Nu vill inte alla samma väg om utan menar att alla jävla människor har det i sig - den där instinkten. Vad det än har att göra i livet - man kan tappa det men vi människor jagar ellerhur? Kramar


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fan vad jag gilla det sista du skrev !!!

HEJA DIG DIN FUCKING GRYMMA människa !! JAGA!

Puss

2015-01-09 @ 17:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0