Lite skit

Är på gymmet nu och det har knappt blivit någon cardio pga knäna börjar svika igen, alltså jag måste kolla upp detta eller få övningar. Dock har jag stärkt knäna otroligt mycket på ett år. Nu går jag långsamt och i backe. 

Jag gillar alltid när det är folk på gymmet, man är inte ensam, kan be om hjälp (okej jag gör aldrig det men några har bett mig och hjälp, jag lyfter inte särskilt tunga vikter) och man kan få tips om träning (nya övningar, kostråd osv). Nu efter nyår är det massor utav nya ansikten och hoppas att dem flesta stannar och kommer se hur underbart träning är! Dock är jag väldigt avstängd på gymmet! Jag har bestämt att gymmet är en plats där jag måste försöka släppa allt, slappna av och inte behöva känna press att prata med folk, tro mig, jag pratar i alla fall haha! Jag suger på att beskriva grejer.....

(Glad jag ser ut i mitten, haha) 

Jag skrev i förra inlägget att jag inte har några mål inom träningen, DET HAR JAG VISST HAHA! 

1. 10 chins (ligger på 4-5 nu, sen är jag mina armar döda). 
2. Ingen aning vad detta heter, men typ 10 chins och upp med benen till toppen, så inte alls chins men istället flyger benen rakt upp i taket och likaså överkroppen.... Haha (bra beskrivning jag vet)
3. Släppa träningen lite tror jag... När jag inte har tid, har jag inte tid och träningen är inte prio 1 detta år utan det är helt klart MODEBITEN. Har så många mål jag vill nå 2015 när det kommer till mode mode mode och jag är så taggad. Haha! Dock kommer jag fortsätta träna, förändra min kropp men måste släppa lite och sluta vara så hård mot mig själv. 

2014 var mitt mål att träna på, gå ned i vikt och förbli motiverad. Dock klarade jag inte min målvikt men med den muskelmassan jag ligger inne med kommer det bli svårt, det är okej. Jag väger mig nästan aldrig längre och antar att det får förbli så! 

SEN, till sist är jag så glad att Josse skriver här igen, det är då mycket roligare att skriva med henne haha! Motivera varandra osv. Jag håller tummarna bae! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0