2015






Gott nytt år! New year, new me - hahaha nä bara skoja! Idag har jag inte tagit mig upp från sängen alls typ, bara för att hämta mat. Gårdagen var trevlig och jag åkte hem fett tidigt, partypoooper typ. 2014 har varit mitt livs värsta och bästa år. Privat - sämsta, jobb/plugg/vänner - bästa :)! Får bara hålla tummarna på att 2015 kan leverera lite bättre! Jag har satt upp lite småmål som jag vill uppnå inom ett år, dock inget med träningen att göra haha, så vi kan ju skippa den biten. Med träningen ska jag köra på som vanligt. När jag tränar regelbundet blir allt i mitt liv bättre, maten, jobbet, skolan osv men när jag inte tränar sjunker vissa saker dramatiskt - need u fitness haha! Fixade ihop lite bilder som sammanfattar mitt år inom träningen. Skriver mer en annan dag, fett seg i huvudet.... Puss och god fortsättning. 

Sen lite för och efterbilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0