2015- new year


Gott nytt år! Jag minns inte ens senaste gången jag tittade in här och skrev. Det senaste halvåret har varit kaos för min del med mat och träning. Jag har mer eller mindre struntat i allt ihop vilket är fel. Vilket jag inte mår bra av. Tänker inte ha en "nystart" bara för det är nytt år och 2015. Men jag inser att det är dags att sätta upp några mål för att må bra. För första gången någonsin när jag bestämmer mig så känns det inte alls lika bra som det brukar göra. Jag är väl rädd för att misslyckas och ge upp igen men någonstans inom mig finns den envisheten som gör att jag fortsätter och fortsätter trots misslyckade resultat.
 
Ett av mina mål är att uppdatera här. Att ha koll på mina resultat och min livsstil genom denna bloggen som jag tidigare gjort. Jag tar en dag i taget, steg för steg så ser vi hur dagarna slutar. Denna månaden ska jag faktiskt ta mig till gymmet minst en gång. Haha, små mål men någonstans måste man börja. Vet att Martina varit här och uppdaterat tusen inlägg mer än mig och jag tycker hon är superduktig som aldrig ger upp. Det är inte lätt alla gånger men viljan tar en långt, den har inte funnits där för mig på väldigt länge.
 
Men okej, nya matvanor är det första jag ska ändra, sen jag flyttade till Oslo har jag levt väldigt mycket på pasta. Det sämsta man kan äta i för stora mängder och det märker jag på min kropp. Vi hörs inom kort, Josefin.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0