Off

Vad tycks om min ram på bilden (glömde ta bort den haha)! 

Gud vad jag har behövt detta höstlov och oj vad mycket roligt som är på gång just nu. Fick 2 bra telefonsamtal idag om olika projekt och jobb, ett igår med för den delen och allt gynnar min dröm, den du! Nä men man blir jävligt peppad på livet när pusselbitar börjar falla på plats och efter allt skit jag har gått igenom så är jag fett värd detta, jag jobbar hårt och det payar! Så är det mina vänner :)! 

Är på gymmet nu, sprungit och kört massa övningar, min rumpa och mage lider! Har tränat i 1,5h och måste snart hem och fortsätta skissa på min kollektion till skolan och jobba lite lite! 

Dessutom är en av mina närmaste vänner nere i Malmö över lovet, jag dör vad rolig den bruden är och det känns som ingen tid har passerat när vi sågs. Vi skrattar alltid!! Jag har två vänner jag alltid kan lita på att ha riktigt kul med och hon är en av dem... Btw idag skulle jag sträcka ut ryggen med hjälp av ett staket så jag kunde hänga mig över och dra mig ned, då var staketet löst och jag flyger över och tappar balansen. Hahah alltså hela min omgivning kollade på mig och småfnittrade. Alltså jag är medveten om att jag har börjat skriva om allt här typ  men det är rätt skönt för min del, när jag är 70 bast ska jag läsa om mitt ungdomsliv (överdriver inte alls med åldern haha). Kram på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0