Byxproblem


Jag bär nästan aldrig svarta jeans, mest för att jag tycker det är tråkigt och har haft fett svårt att hitta rätt för mig. Missförstå mig inte, svarta jeans är något alla borde ha i sin garderob men har alltid lagt mina pengar på något mer roligare plagg. Men så igår, testade två par byxor, ett par jeans och ett par kostym och wtf, satt som en smäck! Jag har alltid fått sytt in så jävla mycket vid mina vader tidigare men dessa behöver jag inte ens sy ett litet stygn! Hittade även dem på rea vilket gjorde att jag köpte dem snabbt som ögat innan jag skulle ångra mig. En kompis sa till mig i helgen att hon aldrig hade sett mig som "överviktig eller mullig" och påpekade att jag visste exakt vilka kläder jag skulle bära för att se mindre ut och på vilket sätt kläderna skulle bäras upp, det är sant! Det enda som jag fruktar genom denna vikterna är att mina bröst försvinner lite mer varje dag, jag som alltid har haft ett par meloner börjar få lite panik men va fan, det är ju jag men ändå lite panik haha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0