This week


Lite såhär såg mitt pass ut igår, gick i backe på bandet, körde en del övningar och hoppade hopprep ! 

Som jag skrev i förra inlägget har denna vecka bestått av mycket jobb vilket har betytt mindre träning. När veckor är som denna försöker jag var mer noga med maten och cykla mycket om vädret tillåter istället för bussen. Dock har jag märkt att jag inte kan trampa på för snabbt då mina knä regerar starkt på det, be nice to your body typ haha! 

Nu är jag på gymmet, ett 2h pass framför mig, nu går jag i backe, hopprepet är med mig och sen ska jag testa på lite nya övningar. Jag jobbar hela helgen men ska ändå pressa in gymtid i schemat, måste ta igen det jag har missat. Ska även cykla till jobbet, tar ca 35 min så sammanlagt lite över en timme. Jag hatar spinning men älskar att cykla, musik i öronen, vinden och naturen osv! 

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0