5 me


Hello! 

Lovet har gått toksnabbt men ett bra sådant har jag haft! Umgåtts med vänner, tränat, chillat, jobbat och varit go ooh glad! Josse har fått sitt eget place i Norge så gladare kan jag inte vara fast jag egentligen vill att hon ska bo här haha, men stolt är jag!! Det är fan jobbigt när ens närmaste vänner befinner sig i olika länder, uppe i Sveriges topp osv, det är ju dem jag trivs mest med men det är ju såhär, alla har olika drömmar och tur det! Jag har så många vänner utspridda som jag saknar oerhört, alla har sina liv, jobbar på, pluggar men va fan, det funkar ändå haha! I London ska jag träffa de som stod mig närmast under mitt år i London, jag längtar så mycket så jag spricker! 

Alltså denna vecka med mat har ju inte varit den bästa... Ätit två mackor på espresso house och 5 godisbitar idag haha! Det är ju inte uruselt men man kommer lite av sig när man har lov för ens rutiner ändras och då brukar jag hamna i obalans, särskilt när jag har mer fritid, ingen skola och jobb. Det är svårt när man ska fika, alla mina vänner vet om hur jag äter och tränar men hatar att vara den som bara "nä men jag kan inte äta något här" och så har vi gått runt på 150 ställe. Visst jag kan ta med mig matlåda men på ett fik tycker jag det är respektlöst och om man inte har hunnit äta så är en macka utvägen för mig. Alltså seriöst, jag pratar om en jävla macka, fan vad löjlig jag ärrrr! Haha! Det känns som att mina hjärna ibland är splittrad i två delar, för träning och hälsosamt liv och mot träning och hälsosamt liv.... Ibland spyr jag på detta, oftast ser jag lycka i detta , fan haha! Men tillbaka till mackan, det är så när man är så inne i sin diet och träning så blir man lite rädd för det som bryter sina rutiner... Jag hatar när jag inte hinner träna alla mina pass, inte äter det jag ska för man är så inne i processen och vill självklart se resultat! Men jag har även börjat släppa på allt det strikta som jag skrev för ett tag sedan... I längden funkade inte det för mig för att jag har så mycket annat att tänka på och har inte all den tid jag vill ha för träningen pga allt annat. Tex denna vecka så prioriterade jag min vän som var hemma under veckan vilket resulterade i mindre träning och en utekväll och egentligen hatar jag att bryta mina rutiner och glida av banan lite men jag måste måste inse att det ÄR OKEJ! Jag måste påminna mig varje dag att inte träna för mycket och det kan lätt bli att jag tränar 2-3 pass om dagen om jag inte skulle ha stoppat mig själv utan försöker leva sunt, äta sunt och tänka sunt och det är inte bra med för mkt träning heller!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0