Hej igen!!




Okej, det måste ha varit drygt en månad sedan jag skrev här. Tog mig en liten paus från bloggen, behövde rensa mina tankar och tänka på annat. Jag har fått nytt jobb, slutat på mitt gamla, kommit in i ett nytt jobbsystem och kollegor, varit i Stockholm, haft slutprojekt (designat och sytt upp en vinterkollektion), jobbat lite mer än väntat, haft mina andra frilansar jobb. 
Det som har tagit stryk den senaste tiden är min träning, haft 3-4  pass i veckan och jag är van vid minst 6-7 pass. Men vet ni vad, nu är det jullov, jobbar som en tok dock men ska försöka lägga all fokus på träningen. Firar inte jul sådär jätte mycket så träna träna och träna och jävlar vad taggad jag är!!!!!!! Woooop!!!! 

Igår öppnade jag min gamla mobil och hittade en bild (den sista som togs för 2 mån sedan). I cirka 2 månader har jag inte alls lagt mkt tid på träningen eller det beror på hur man ser det dock. 3-4 pass i veckan men som jag precis skrev är min rutin att träna mer. Detta har gjort mig fett jävla nere på träningsfronten men har ätit bra och tränat när jag har kunnat och trott att ingen förändring alls har skett. Man blir blind för jag fick mig en ordentlig chock när jag såg skillnaden, särskilt magen. Detta är första gången på jävligt länge jag blev stolt över mig själv. Lite sådär ni vet, klapp på axeln , jaaaadå duktiga Martina HAHAHAH! AV DETTA blev jag fett taggad och därav bestämde att lägga fett mkt tid på träningen under lovet, upp på morgonen innan jobbet och efter jobbet. Nu kör vi liksom!!!!! 

Skriver mer imorgon, ska snart sova kl 22:30 på en lördag - upp kl 8 för att gå till gymmet sen jobba hela dagen. 
Vet ni vad, jag trivs faktiskt såhär - att vara hemma någon helg sådär, att inte känna press att gå ut till sent.... Vet ni vad, skriver om det i ett annat inlägg. Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0