.

Bilder från imorse. Körde mycket cardio, pulshöjande övningar och lite rygg! 

Hej! 

Så fokus på träning skrev jag igår... Puh! Det tog inte många timmar innan jag fick prioritera annat. Jag har många vänner som är hemma under jullovet och då är det faktiskt så att det är viktigast, för all del liksom. Inte sett dem på månader! Fast än detta blir jag lite halvirriterad och arg pga att jag vill träna (hahaha) men bara acceptera läget liksom. Dock tränade jag imorse och kan träna imorgon efter jobbet om jag orkar... Kör på igen på julaftonsmorgon. Det kan jag allt trycka in innan firandet börjar fast än jag inte firar sådär jätte mycket. Men Gud vad jag klagar men har varit inne i en period då träningen har hamnat i kläm så var super duper taggad! Aja haha! Kram! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0