Chins och rygg


God jul på er! Jag har alltid låga förväntningar på julen men för mig va detta en av de bättre på väldigt länge. 

Sååååå jag tränade två pass igår och ett idag!! Allltsåå att vara ledig från skolan ger så mycket tid - "palla plugga" tänker jag nu haha! Fast dock jobbar jag tokmycket.... 

Jag har kört mycket cardio de senaste dagarna, jag älskar när svetten rinner på bandet och att benen inte vill stanna - den känslan ja! Annars har jag kört igenom hela kroppen rätt bra. Som jag har nämnt tidigare brukar jag inte ha "legday" osv - tröttnar snabbt och vill göra precis vad jag känner för. Jag förstår dem som har vissa mål inom träningen eller anser det som ett bra träningssystem. Det är rätt lätt pga att man vet nästan exakt vilka övningar man ska göra och står inte och stirrar sig blind - men ja jag tröttnar och bestämmer alltid på plats vad jag ska göra.... Ni vet - jag måste hålla intresset igång och då pallar jag inte göra trååååkiga saker höhö! Vet dock att det systemet är bra för kroppen, hihi! Aja! Jag kör på som jag brukar. Men nu är jag väldigt inne på magövningar och chins. Läste nyss en text om chins på styrkelappet.se om tips hur man förbättrar sina chins så imorgon ska jag träna chins i ca 1-2h haha! Intressant! Fast dock kommer jag variera detta med många andra övningar och inte snöa mig blind på chinsen - de kommer liksom sen haha! Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0