Höstlov

HÖÖÖÖÖSTLOV! Denna veckan har jag räknat ned till länge nu! Jag jobbar 3 dagar denna vecka annars är jag fullt ledig, eller nja, lite att skriva, fixa med bilder, skissa en hel kollektion, köpa in tyg osv men för det mesta är detta roliga saker! Nu börjar jag räkna ned till London som jag snart inte har råd med längre, haha jag är shoppinggalen, fuck! Måste hålla i pengarna om jag ska få mat på bordet sista veckan. 
(Jag på gymmet just nu, jävlar vad svetten rinner)

Jag hade även planerat att träna mycket denna vecka och verkligen lägga ned tid på detta som jag annars inte har. Har jag gjort det? Nej haha! Jag har faktiskt inte haft någon lust med gymmet nu både måndag och tisdag. Varit här ca 1-1,5h och tvingat mig själv, usch så tråkigt! MEN idag, åh äntligen vill benen springa, musklerna kämpa och kroppen är med på banan, detta är varför det inte gör något om några dagar blir sämre för att jag vet att lusten kommer tillbaka. Som jag har nämnt 50000 gånger, träning ska vara kul, i alla fall för mig därför hatar jag när jag känner mig tvingas för då är det allt annat än kul! 

Nu har jag kört cardio i 1h 10min och är inte klar, kroppen ska vara slut på energi sen kör jag lite styrka till så att jag får krypa hem, japp skönt.... Jag brukar ibland köra tex 30 min på bandet, 30 min styrka och sedan på bandet igen 30 min och styrka tills jag vill gå hem! Jag bestämmer aldrig innan gymmet vad jag ska göra utan kör på magkänsla när jag kommer in till gymmet, alla kan inte köra så men det funkar för det mesta för mig. Men ibland kan jag vara fett yr, stå och kolla på andra och vara förvirrad vad jag ska göra och brukar då bero på att jag inte har lust att träna. Kan hända att jag kan gå hem efter 30 min men då brukar jag köra all in dagen efter. Ja jag har ju tränat seriöst snart i ett år och vet hur jag fungerar, ibland pressar jag mig själv fett hårt en vecka och andra veckan är jag lite snällare mot mig själv men är på gymmet 6 gånger i veckan och ibland sju. 


Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0